onsdag den 28. oktober 2009

Oyster-flashing*

Det er forbudt at dyrke sex i det offentlige rum. Undtagen hvis man har en Oyster.

Oyster er verdens bedste vibrator med fjernbetjening. Den er fuldstændig lydløs og har en rækkevidde på 30 meter.

Derfor kan den bruges uden for hjemmets fire vægge.

Men hvad siger brugerne om den?

Hun siger: Jeg elsker når min mand tager kommandoen. Når han har fjernbetjeningen, styrer han mine tanker. Og de kredser om sex.

Hun siger: I aften vil Oyster forvandle et dødssygt cocktailparty til ét langt forspil. Håber jeg.

Han siger: Sådan, jeg skal lige knappe, så er du klar til at besøge svigermor.

Hun siger: Nej vær nu sød. Jeg dør af skam, hvis ekspedienten opdager noget.

Hun siger: Min mand gider ikke shopping. Undtagen når han får lov til at styre min Oyster.

Han siger: Det er bedre end alverdens lystpiller. Nu ber hun ligefrem om at blive voldtaget.

Hun siger: Tak for en dejlig aften skat. Det er første gang jeg har fået orgasme i en taxa.

Hun siger: Normalt går jeg ikke med trusser, men i dag har jeg gjort en undtagelse.

---

Fjernbetjent vibrator. Når I skal en tur i byen. Når I er ude og spise eller danse. Ved fester og familiebesøg. Mens hun shopper eller når I er i supermarkedet. I toget, i flyet, på ferien eller til skovturen.

Remote teasing. Det er spændende, at kunne lægge op til sex mens I er blandt andre mennesker. Og kun I to ved, hvad der foregår.

Se Oyster trussevibrator med fjernbetjening i vores netbutik.

*) Flashing betyder at vise sig frem på en uanstændig måde, f.eks. ved at løfte op i tøjet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar