Det var som om at den samlede verdenspresse faldt på røven for to ting: The Cone er dyr, altså må den være god. Og The Cone ligner ikke en pik, altså kan vi - endelig, jubii - tillade os at omtale noget sexlegetøj i den bedste sendetid.
Firmaet bag The Cone gennemførte en fabelagtig reklamekampagne, som var med til at gøre sexlegetøj stuerent. Sladderpressen var med, da et medlem af det engelske kongehus gik ind i en fassionabel butik i London og købte The Cone.
Reklamekampagnen har været dyr. Og hvem skal betale regningen? Den vejledende udsalgspris i Danmark er 995 kroner.

Problemet er bare, at produktet ikke er så mange penge værd. Den larmer og vibrationerne er ikke kraftige nok.
Den danske importør har ét godt argument for The Cone: Den er god for handicappede, idet du ikke skal holde den i hånden, men sænke underlivet ned over den.
Men også handicappede kvinder vil gerne bolles, altså have noget op i skeden, og det kan The Cone ikke. The Cone er en meget, meget dyr klitorisvibrator.
Og dog. For vibrationerne er meget dybe og bankende (som en lastbil i tomgang), og det vil de fleste kvinder sige giver den største nydelse oppe i skeden. På klitoris derimod, vil de fleste gerne have vibrationer med en høj frekvens - som en humlebi på speed.
The Cone kan vibrere på 16 forskelllige måder (pulserende osv.) Det gør The Cone til en pyramideformet udgave af den vibrerende dildo, som hedder Romeo. Romeo har en mere fornuftig pris, og så kan den bruges både udvendigt og indvendigt. Og eftersom den er lavet af hård plastik, har den kraftigere vibrationer end The Cone, der er lavet af blød silikone, som dæmper vibrationerne.
Der er grund til at rette en tak til alle, der har købt The Cone: Tak fordi I har givet et (stort) bidrag til en reklamekampagne, som har været med til at gøre sexlegetøj mere stuerent.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar